مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 11:102021-06-27فرهنگي

سری جدید «قرار سه شنبه ها» با طعم کتاب در خانه شهیدان زین الدین 


ویژه برنامه «قرار سه شنبه ها» با محوریت کتاب و نشست نویسندگان توسط انتشارات شهیدکاظمی از ابتدای تیرماه1400 درخانه شهیدان زین الدین برگزار می شود.

- ویژه برنامه قرار سه شنبه ها با محوریت کتاب و نشست نویسندگان توسط انتشارات شهیدکاظمی از ابتدای تیرماه1400 درخانه شهیدان زین الدین برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرونا این برنامه در اواخر سال1398 به کار خود خاتمه داد و هم اکنون بعد از یک سال و اندی با برنامه ریزی جدی تر و رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت خود را آغاز کرده است.

این برنامه که هر هفته میزبان یک نویسنده، یک کارشناس کتاب و یک میهمان ویژه مرتبط با برنامه می باشد با همکاری سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم در خانه شهیدان زین الدین که به تازکی ترمیم و در قالب خانه موزه احیا شده است برگزار خواهد شد.

قطعا در این اوضاع کرونایی طراحی و اجرایی چنین برنامه هایی می تواند کمک زیادی به ترویج فرهنگ مطالعه و ایجاد اشتیاق به مطالعه در بین جوانان و نوجوان را به همراه داشته باشد.

جلسه اول این ویژه برنامه با محوریت سیره و اندیشه استاد علی صفایی حائری(ع.

ص) با حضور نویسنده کتاب های ردپای نور؛ سید عبدالرضا هاشمی ارسنجانی(از شاگردان مرحوم علی صفایی)، علی شاملو(فعال فرهنگی و مدیر مجموعه کتابرسان) و جمعی از اهالی فرهنگ در روز سه شنبه8تیرماه و درمکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سری جدید «قرار سه شنبه ها» با طعم کتاب در خانه شهیدان زین الدین 

سری جدید «قرار سه شنبه ها» با طعم کتاب در خانه شهیدان زین الدین